Tråd: Ni kan fan dra åt helvete - igen.

En annan har ju varit hos ens föräldrar i helgen. Sett operationsärr, ätit tårta, pratat om döden och politik. Det gamla vanliga. Har även rotat runt i några lådor och funnit lite grejer som kan vara intresse kanske.

Jag vet att Saftgay har uttryckt ett visst intresse att läsa mitt gamla fansin Ni kan fan dra åt helvete. Nu erbjuder jag alla som har vägarna förbi detta forum på denna chans att läsa min i vissa fall över tio år gamla fansins.

Dels har jag ett extraex av #6 (utgivet sommaren 2004) och innehåller: en novell om Torken (en karaktär jag skrev rätt mycket om förr i tiden - lite som en vuxen Maggan, som dyker upp i mitt nuvarande fansin Sällsamheter i Munchkinland), två spelningsrecensioner, en porträtt av författaren som Freddie Prinze Jr, Paul Soares dikter, mina första publicerade kollage och en lång novell om barndomen, döden och kärleken.

Dels har jag pappersoriginalen till #2 och #8 som jag kan göra nya ex av. (Fann även det gnälliga och negativa numret #4, men det kommer vara en kall dag i mitt hjärta när jag känner att folk ska få möjlighet att läsa de texterna). Kan kopiera upp nya ex till mitten av december.

#2 (utgivet maj 2002) är indelat i tre delar: depptexter skriven av en sjuttonårig Lars, noveller och sånt samt "Dialoger" (folk som får svara på frågor som de inte läst).

#8 (sista numret, utgivet oktober 2005) är mest spelningsrecensioner, noveller och konst. Isak Sundström skriver en läbbig novell och jag stavar fel på Babar. Kanske det bästa numret, om det nu säger något.

Har även en del Hockey Rawk-grejer (fansins med kollage och teckningar). Hör av er om ni är intresserade.

Sv: Ni kan fan dra åt helvete - igen.

HURRA! lars, jag vill ha allt som går! vi hörs på mail. frou-frou!

Sv: Ni kan fan dra åt helvete - igen.

Jag skulle vilja ha också! :-D PM:ar.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Ni kan fan dra åt helvete - igen.

:-) Jag vill ha ett ex av rubbet, om det är möjligt och går för sig. Jag hade inte ens tänkt tanken att det faktiskt är möjligt att göra nyex av gamla tidningar. Mindtwist, dessa finurliga tider.

Sv: Ni kan fan dra åt helvete - igen.

Jag vill ha jag med! #2 och #6 tack, om ingen tjingat det sistnämnda redan.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Ni kan fan dra åt helvete - igen.

Folk som fortfarande vill vara med på det här återtryckståget (min motsvarighet till Återtåget!96 där Gyllene Tider turnerade runt Sverige och skövlade och jämnade städer med marken i inte jätterask pop-med-Farfisa-takt) bör isåfall göra allt som behövs (höra av sig, betala eller föreslå eventuella bytesaffärer) under helgen. På onsdag kommer jag inte kunna kopiera något mer på ett tag. Butiken stängs.