Tråd: Flyktsoda #11

Hej! Fick ett paket att hämta idag! Flyktsoda #11, "lyxtryckt", 44 sidor, A5, innehåller inga som helst överraskningar skulle jag tro, mitt vanliga vänsterdravel, recensioner, krönikor, intervjuer med MASS POLLUTION (tack Lappia!), BITCHCRAFT, BURNING KITCHEN, hade tänkt lite tema på spelningsarrangörer men det var bara två som svarade överhuvudtaget; Göteborg -128(A) och Stockholm -Sicksound. 20:- + porto (13:-)
Maila och beställ flyktsoda14@gmail.com

Sv: Flyktsoda #11

Gött :-)

Sv: Flyktsoda #11

Yes, ska pröjsa idag, tack. Förstår nu varför jag inte orkade igår: feber och influensa nu. Sjukskriven å hemma, gott så. Hörs!

Sv: Flyktsoda #11

Trevligt nummer! Bästa hittils, säger jag. Turnérapporten, Elin startar band, Alex fanzineskapar-guide, intervjuer. Mysig läsning!

Sv: Flyktsoda #11

Är asless på punkzine efter att ha klämt alla mögiga gamla 90-talszine av osnutna, halv-illiterata tonåringar jag köpte från Masken, men nya Flyktsoda var ändå trevlig läsning. Vilket borde skvallra om viss kvalité. Intervjuerna med Burning Kitchen och 128(A) var intressanta, likaså Lappias journalistiskt kompetenta intervjuartikel med Mass Pollution.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Flyktsoda #11

Instämmer - ett mycket bra nummer!
Hoppas på fler liveintervjuer framöver, det blir alltid bättre.