1 Senaste redigerad av Flyktsoda (2015-12-12 03:40:09)

Tråd: Flyktsoda nr 1-5

Ett nytt försök att göra inlägg då smile
Hittade ett gäng av Flyktsoda #1 så jag har gjort i ordning några buntar med #1-5 som kan beställas för 75:- + porto (typ 42:-)
Annars går det fint att beställa nåt av numren för sig för 20:- + porto (14:-). Alla nummer är A5 och 40 sidor

Flyktsoda#1: intervjuer m ABDUCTEE S.D, PUSRAD och I QUIT! bl a och en artikel om TRIBULATION
Flyktsoda #2: intervjuer m bl a VICIOUS IRENE, M.D.C, SOLANAS COUNTS mm
Flyktsoda #3: intevjuer m LOS REZIOS, CONTORTURE, LYCKLIGA IDIOTER, MISANTROPIC, EATEN RAW, SPIKNYKTER, krönkor mm
Flyktsoda #4: intervjuer m MASSMILICJA, SVÄRTA, krönikor, punk & politik i Polen och Venezuela, krönikor bl a
Flyktsoda #5: insurrektionell anarkism, krönikor, intervjuer med TRANS FACULTAS, NATHALIE STERN & CANDYSUCK, TROTS och STRUL m m
maila flyktsoda14@gmail.com

2 Senaste redigerad av larsesq (2016-01-06 21:32:19)

Sv: Flyktsoda nr 1-5

Nya numret, spliten med Samlade Neuroser, var superfint. Mumma. Alla som missat den får ju ta och skärpa sig.

(Blev felstavat, men nu är det ordning på torpet igen).

Sv: Flyktsoda nr 1-5

larsesq skrev:

Nya numret, spliten med Samlade Neuroser, var superfint. Mumma. Alla som missat det får jag ta och skärpa sig.

Sv: Flyktsoda nr 1-5

Jag stämmer in i hyllningskören, splitten med Samlade Neuroser är fantastiskt fin. Blev ett bra slut på fanzineåret 2015 med Autotrofs senaste, Kissan Päivät nr 4 och SN/Flyktsoda-splitten.

maskinpark.bandcamp.com