Tråd: faktura-dax igen..

hallå kamrater,
nu har fakturorna för både domännamnet och serverplatsen kommit. totalt 1.247 SEK som vi ska betala innan månadsskiftet.
Jag lägger ut, folk får väldigt gärna bidra efter förmåga. funkar med kontoöverföring och swish :-)

PM:a för betalinfo!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: faktura-dax igen..

Herre min gud, förlåt, jag hade glömt detta! Självklart ska jag hjälpa till. Har i skrivande stund 1 kr och 27 öre på kontot. Men snart ska där finnas mer. Då blir det betalning. Skriver upp detta omedelbums.

Sv: faktura-dax igen..

Jag kan nog bidra med en slant, tror jag har dina kontouppgifter sparade Tommy.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: faktura-dax igen..

Hur mycket pengar kan tänkas vara tillräckligt för en person? Vill ju inte framstå som den gnidna typ jag nog i själ och hjärta är.

Sv: faktura-dax igen..

Jag tänker att man får betala efter förmåga typ. Man kan ju inte kräva samma belopp av alla. Så betala efter förmåga, vad ni känner att ni kan och vill ge liksom :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: faktura-dax igen..

tommis! jag ska sätta in en slant till dig när jag sitter med räkningarna. bra.

(kul att vara här igen förresten. jag bara: nä jag orkar inte skriva nåt i alla roliga trådar på hundra år utan föredrar att ligga som en snuskgubbe och flåsa i buskarna utan att ge mig tillkänna, men när det vankas räkning (=man kan visa att man är solidarisk och gör rätt för sig och kanske känna sig lite dukti), då kryper hon fram, tanten. och skriver nåt skittråkigt. jaja.)

Sv: faktura-dax igen..

Satt in en liten summa. Min heltidslön var en besvikelse, närmaste ett knytnävsslag mot mitt ansikte. Kommer antagligen behöva leva på den i någon månad, så det blev inte så mycket. Vinner jag på lotto eller får något jättestort arv eller något annat betalar jag mer. Tummis.

Sv: faktura-dax igen..

Sådärrrja nu har jag också fört över. Betalade hela rasket, kamrater, allting! Nej nu skojja jag tyvärr. Peace out

Sv: faktura-dax igen..

Det gick runt i år igen! Tack alla som bidrog :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: faktura-dax igen..

Härligt!
Hälsar en som glömde bort att bidra.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: faktura-dax igen..

till nästa år ska jag ha ett nytt hotell fixat.. så vi behöver skramla 20-50 spänn per skalle och inte typ 100 som nu. billigare i drift å allt sånt..

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig