Tråd: Hunden som vägrade dö #11

Nytt nummer, 92 sidor.
Det blev ett mer lokalt nummer denna gång. Ungefär hälften av texterna har något med Piteå att göra. Har varit och grävt i min egen och andras bakgårdar. Det finns fotoartiklar om udda gatukonst och klotter i busskurer. Jag spanar på galningar, skummisar och vanligt redigt folk. Sen har Magdalena Nordin bidragit med två texter, en om kvinnofientliga jämställdhetsprojekt och en om hennes eget islamofobiska förflutna. En viss person som är mycket aktiv här på forumet har skrivit en lång guide till filmer ni bör eller inte bör se. Själv har jag skrivit om den suicidala filosofen Jean Améry, poeterna Philip Larkin och Leslie Kaplan och dokumentärfilmen "Harlan County USA". Och så har jag med några nummer av mitt gamla flygblad Analfabet i faksimil. Säkert något mer också som jag glömt. Jo, typ 11 sidor fanzinerecensioner är det också.

40 exemplar är tryckta.
Jag har börjat skicka ut till bekanta som frekventerar detta forum. Förmodligen kommer jag skicka exemplar till alla som jag haft kontakt med här på forumet. Om ni har flyttat nyligen kan ni pm:a mig eran nya adress, och om någon nykomling i kotteriet läser det här och är intresserad kan ni ju skicka mig ett PM eller maila mig på: brevsolo@gmail.com

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Hunden som vägrade dö #11

Hurra! Ska bli extremt roligt att bevittna detta :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Hunden som vägrade dö #11

Har fått mitt ex nu! Blir att koka en panna efter jobbet och bläddra igenom.

Arbete är livets krydda