Tråd: Trippelsplit!

Häpp, häpp.

Hunden som vägrade dö, Samlade neuroser och Sällsamheter i Munchkinland har slagit sina smarta påsar ihop. Det är en trippelsplit. Sprall! Hunden som vägrade dö#10, Samlade neuroser#3 och Sällsamheter i Munchkinland#9. Jag har ju inte ännu fått fansinet i hand, men de finns i Piteå och Göteborg och kommer säljas på Det grymma svärdet släppfesten på fredag och Frilagret på lördag. Folk som är i Göteborg borde ta sig förbi nåt eller båda av dessa evenemang.

Givetvis innehåller fansinen tokmycket och jag vet inte var jag ska börja, så jag börjar helt enkelt inte alls. Men utöver tre nummer av dessa finfina fansin har vi fansinredaktörer även anordnat ett låtsnack och snackat om vårdyrket.

Beställ av: jonasjuuso@gmail.com
miramarfetischist@hotmail.com
mitthelvete@yahoo.se

Om ni beställer av mig kan ni även be om att få ett ex av mitt sprillans nya nummer tio som jag gjorde innan och efter nian. Dagbok, noveller och en intevju med Fate vs. Free Willy erbjuds. 20 kr/st + porto. Läs lite slapp text här och kolla på två bilder: http://larsnilssonesq.wordpress.com/

Sv: Trippelsplit!

Ja vilken kul idé jag vill ha tio ex!

Arbete är livets krydda

Sv: Trippelsplit!

Sköj! Nu fick jag lite mer pepp på att faktiskt gå på den festen. Är ju som alltid flera saker som krockar, men det här väger ju nu över! Håll ett åt mig, Karro!

Sv: Trippelsplit!

Jag vill ha ett ex! :-D

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Trippelsplit!

man får nog maila en av oss för att få ett postat, annars kanske vi dubbelskickar, jag vet inte. asså tyvärr måste jag vara snåltråkig och kräva en liten slant för de jag säljer, annars har jag inte råd att betala min del av trycket. om man vill sneaka åt sig gratisex eller nåt så kanske nån av de andra är lättare att tigga av, eventuellt, eller inte, vet ej! jag måste va principfast, hatar det sad

jaaaa falafeln, komsi! kul!

6 Senaste redigerad av Hunden (2014-12-04 23:11:35)

Sv: Trippelsplit!

Jag byter gärna med folk. Helst mot andra fanzines då såklart, gamla eller nya.
Karro och Lars har merparten av upplagan, själv har jag bara fjorton exemplar och de kommer nog gå åt rätt fort, så ligg i om ni vill ha ett exemplar postat till er lilla håla.

Lappia, jag kan nog skicka dig fem exemplar. PM:a mig din adress!

Ser framemot att få läsa Sällsamheter nr 10 nu!

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Trippelsplit!

Lappia, jag kan kanske skicka dig fem andra ex (+tio ex av SIM#10). 
Jag är inte heller helt emot tanke på att ge bort ex. Varje gång jag får en hög med fansins tänker: "Jag vet inte vad det är, men det ska ut ur min lägenhet." Men jaja, hör av er här (PM, som jag måste bli bättre på att kolla) eller där (mitthelvete@yahoo.se) ifall ni vill ha ett ex av mig.

Sv: Trippelsplit!

jesus alltså de går åt som smör, de här fanzinen. jag har lyckats sätta mig i en sits att jag har för få ex men för många klåfingriga fanzinefingrar att tillfredsställa. plz falafelmongo, du kan väl skriva till jonas och fråga efter ett? håller tummarna för att det finns kvar. annars jag vet inte, vi får väl köra nå snällt bytlånesystem. eller trycka upp flera?? jag kommer inte ha nåt eget ex kvar iallafall, den saken är säker. snyft.

Sv: Trippelsplit!

Jaaaa, det var ju ajg som dummade mig som sov istället för att komma på roliga festen. FÖrlåt!
Skrivit till Juuson!

Sv: Trippelsplit!

ja dummis, vad var det bra för?? aja det löser sig nog. vi kan rita hästar en annan dag.

Sv: Trippelsplit!

Det ska bli väldigt roligt att läsa!

Arbete är livets krydda

Sv: Trippelsplit!

Alltså vilken superdupertrippelcombo jag kan knappt vänta!!1

Sv: Trippelsplit!

hund eller lars, skickar ni till autotrof? här är det tabberas.

Sv: Trippelsplit!

Jag har redan bett lars!

Sv: Trippelsplit!

yeah! fan vad bra. puh.

Sv: Trippelsplit!

Vilket logistikkrångel. Falafelmongo ska ha sig ett ex från mig iaf, det är reserverat med guldkant och brodyr. Karro, det är bara att dirigera folk som vill ha exemplar åt mitt håll. Fast jag tror de kommer gå åt väldigt fort. Lappia ska jag skicka fem ex till nu i veckan om jag får tummen ur, och den sitter hårt åt för tillfället.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Trippelsplit!

Jag har slut på splittar, men kan erbjuda exemplar av Sällsamheter i Munchkinland#10 om det skulle vara intressant.

Sv: Trippelsplit!

Recension: Jag skrattade, jag grät, jag skämdes. Bra skit.