Tråd: paddsatan #13 - Förvirring

Nu finns nya paddsatan ute med tema förvirring. Ni som prenumererar kommer få den i nästa vecka. Ni andra kan pm:a eller maila paddsatan@gmail.com.
numret innehåller en kortnovell, recensioner av skjutbana i Stockholm och av Tjolöholm slott. Samt lite annat skrot och korn.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: paddsatan #13 - Förvirring

Alltså, jag vet inte om jag räknas som prenumerant, men tack som fan för Musse och hans värld! Vilket fynd!
Du räknas såklart som livstidsprenumerant på Hunden som vägrade dö, Tommy.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: paddsatan #13 - Förvirring

... och du är livstidsprenumerant på paddan :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: paddsatan #13 - Förvirring

hallo jag har inte fått musse! men ser fram emot både den och paddan. hjälp jag älskar fanzines, komsi komsi.

Sv: paddsatan #13 - Förvirring

Har läst nu, bra läsning. Gillade särsk texten om snatteri,hög igenkänning på d m att saxer förlorar sitt värde. Rätt intressant tkr jag vad det gör med en som konsumerande människa när det finns klyphål.

Kul m slottsguiden också. Du borde kolla in Karlsborgs fästning,Sveriges reservhuvudstad. Kvinnerna i mammas släkt har jobbat på ammunitionsfabriken där i generationer. D finns en liten äventyrsguidning som ska simulera en rysk invasion m lite filmklipp m samuel fröler o ljudeffekter m.m

6 Senaste redigerad av larsesq (2014-10-23 20:35:57)

Sv: paddsatan #13 - Förvirring

Tack för fansinet. Helt okej. Gillade nog förra bättre, speciellt då novellen om väktarna. Men stölderna och slottsguiden var riktigt bra. Slottsguiden tog tyvärr slut alltför kvickt. Mer, mer, mer! Senast slott jag var nog i Kalmar slott på någon vintermarknad. I något rum stod någon tant i medeltidskläder och hejade på mig. Jag blev lite skaj och äcklad, då jag tänkte på medeltidsveckan.

Sv: paddsatan #13 - Förvirring

Det kommer en ny längre novell i nästa nummer! Och slottsguide har jag velat skriva länge, då jag och mitt sällskap varit på en väldigt massa slott de senaste två åren. Kanske kan bli något återkommande :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig