Tråd: Hunden som vägrade dö #9

Jag ville trycka detta nya nummer på papper gjorda av samma smet som man använder till hundkex. Men då kom überveganen Gary Yourofsky och spöade ner mig på öppen gata. Så jag skriver det här med brutna fingrar och en tår i ögat.

Detta nummer innehåller en lång dagbokssektion, med anekdoter från och funderingar kring barndom, löneslaveri, outsiderkonst, familjeförhållanden, könsroller med mera med mera. Därutöver finns en trevlig liten recensionshörna där mina pålitliga korrespondenter berättar om några av sina favoritprodukter. Sen finns också en lång intervju med fanzinemakaren Hjalte Strandén, som ni nog alla känner till, och därtill en intervju med punkbandet Fru Dörr från Umeå. 12 sidor fanzinerecensioner, arga insändare om kulturkommers och naiva funderationer kring ett autonomt Norrbotten.

76 sidor kan vara något att bita i.
Jag kommer skicka ut exemplar till de flesta aktiva här på forumet men ni som inte är initierade i grupprunkscirkeln får höra av er om ni vill ha er en rabiat Hund.
brevsolo@gmail.com - där har ni mailadressen.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Hunden som vägrade dö #9

WOOAAH fy fan vad kul! hunden kommer som en sol på sotsvart himmel, i sviterna efter en sjuk jobbhelg, munsår och allmänt elände. närå. men fy fan vad bra. ser fram emot.

3 Senaste redigerad av Lappia (2014-08-14 12:47:50)

Sv: Hunden som vägrade dö #9

Fick nummret för ganska länge sedan men glömde det då jag var ute i byn. Har bara bläddrat igenom det lite lätt men det ser bra ut. Gillade man tidigare nummer så gillar man nog det här.

Arbete är livets krydda

Sv: Hunden som vägrade dö #9

Jag tyckte verkligen att det här numret var ett av de bästa. Dagboksdelarna var de absolut bästa. Du skriver väldigt bra och väldigt lätt att få upp intesset för. Mer sånt tycker jag!
Plus för fint omslag också. Gillade fotot.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig