Tråd: Dödsplaneten #2

Dödsplaneten #2 är ute. Fyrtioåtta A5-sidor som den här gången tar oss med ned i jorden till svamparna, mycelet och hyferna för att lyssna på biomassans plågade sorl. Vi får även stifta bekantskap med Heiko och hans vän och följa med på några av deras strövtåg, som den gången när de råkade ut för ett telepatiskt anfall från en hjärnsvamp. Även insekter och gasmasker förekommer. Läs mer här: http://maskinskrift.wordpress.com/2014/ … ssettband/.

Om man så önskar medföljer ett kassettband (C-25) med ockulta ljudinspelningar, ond elektronik och ljudkollage. Precis vad som behövs för att komma i stämning inför läsningen (eller att lyssna på under läsningen). Kassetten är ett samarbete mellan mig och min vän Realtids-Eskil och finns endast i begränsat antal (betydligt mer begränsat än fanzinet).

Enbart fanzinet kostar trettio kronor (byteshandel är tänkbart), fanzin + kassettband femtio kronor. Frakt ingår i priset. Maila mig på pontus@dodsplaneten.se (funkar även med PayPal till samma adress om man tycker sånt är roligt).

Sv: Dödsplaneten #2

Mailat dig!