1 Senaste redigerad av larsesq (2014-07-01 07:42:17)

Tråd: Sällsamheter i Munchkinland#8

I väntan på nybakat bröd och frukost ger jag officiellt ut nya numret av pseudo-intellektuella fansinet Sällsamheter i Munchkinland. Blev riktigt bra om jag själv får säga det (bortsett från ett litet pinsamt fel i filmrecensionerna).  Lägger ut omslaget och texten  på bloggen: https://larsnilssonesq.wordpress.com/20 … hkinland8/

Byter gärna mot något skoj. Om ni inte har något skoj tar jag emot pengar. E-posta mig på: mitthelvete@yahoo.se

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#8

Jag har fortfarande inte kunnat stänga munnen efter att det här damp ner på hallmattan igår. Paff var ordet. Proffsigt tryck denna gång. Snajsigt. Roliga kollage som vanligt. Jag borde väl skriva när jag faktiskt har läst ut det, men hej sjoop, det ser bra ut!

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#8

Fick mitt ex igår med, det tackar jag för! Ser riktigt grymt ut. Kollagen är fina. Ska läsa bitvis på kvällarna tills jag tagit mig igenom det. Gillar ju de tidigare numrena så det är nog ingen överraskning vad jag tycker om detta med. Kul! :-D

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#8

så fint! fick det igår. jag ville bara säga tack, återkommer med ord sen nån gång.