Tråd: samlade neuroser #2

HEJJJ nu är det klart!

44 sidor svartvitt, 30 spänn inkl frakt. eller lite godis eller kakor eller nåt eller ingenting, det spelar inte så stor roll. maila mig på miramarfetischist@hotmail.com om ni vill haffa ett ex.

bifogar katt med fanzinebunt för peppens skull.

Post's attachments

DSC03612liten.jpg 48.74 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: samlade neuroser #2

Ojoj, ser fram emot denna godbit. Ettan var ju chääf.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: samlade neuroser #2

Den dimpade ner och imponerade som fan! Skitbra! Intervjun med Bells var jätterolig att läsa, antagningsprocessen för att bli lisebergskanin var ju helt absurd men jobbet i sig sticker ju onekligen ut mer än de flesta.
Gillade alla kollagen, lekfullheten i layouten och min favorittext var "öjersjö baby". Blev lite ledsamt när allt tog slut.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: samlade neuroser #2

kul, tack! blir glad och varm som en kamin.

Sv: samlade neuroser #2

Jag fick mitt paket igår och det ser bra ut det lilla jag läst. Gillade man första nummret så kommer man nog att gilla det här också!

Arbete är livets krydda

Sv: samlade neuroser #2

Har precis skrivit en recension av din tidning, Saftgay, den kommer med i nästa nummer av Hunden, när det åbäket nu kommer ut...
Jag tyckte det var ett jävligt bra nummer. Roligt att det var mycket tjockare och matigare än ettan. Jag gillade också intervjun med Bells, men framförallt de fina, vemodiga personliga texterna om Öjersjö och Öresjö. Tyckte också texten om Kryckeståt var bra samt den om hur ni vände ut och in på förnedringsteve genom att frossa medan ni tittade på Du är vad du äter. Kul att du fortsatte på artikeln om klotter. Och väldigt roliga anekdoter om spyor.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: samlade neuroser #2

hurra, vad bra! roligt att höra. just kryckeståtstexten har jag inte läst sen jag klistrade in den, tycker den blev så krånglig så jag orkade/ville inte peta mer i den. jag läser alltid igenom allt innan jag lämnar in på tryck för jag är rädd för att ha råkat skriva nåt helt sjukt, men den struntade jag som sagt i att läsa. vet inte om jag gillar den, men bra att nån gjorde det.

Sv: samlade neuroser #2

JAG SKA TRYCKA EN THISRT PÅ VILKEN DET SKA STÅ

GRAPEFRUKTJUICE
ANALSEX
OCH POESI!
ALLT ÅT ALLA!

Sv: samlade neuroser #2

JAAAA! göre auto! ren poesi.