Tråd: Fanzindistro

Nu efter en längre tid på latsidan så är det dags att fokusera på vad som faktiskt är viktigt i livet. Här är mitt lilla fanzindistro som jag har med mig på punkspelningar. Det finns gott om ambitioner på att det ska växa. Kommer eventuellt att kopiera upp nyhetsbrev med lista på vad jag har inne inom en nära framtid. Kommer inte att han någon blogg, "webbshop" eller liknande men för alla här på forumet är det bara fritt fram att skriva om ni vill ha något. Även fast rätt mycket utav innehållet är ifrån er. Jag byter också jättegärna och jag vill köpa in allt som jag bara kan! Så är det någon här på forumet jag inte har bytt eller handlat med så blir jag jätteglad om ni hör utav er!

Post's attachments

giftet.jpg 81.5 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.
Arbete är livets krydda

Sv: Fanzindistro

Jag blir sugen på att både byta och köpa zines Lappia, men har du någon lista på vad du har som du kan lägga upp eller maila ut?
Jag ska kolla om jag har några dubletter av zines eller något jag vill bli av med som du kanske kan vara intresserad av.

maskinpark.bandcamp.com

3 Senaste redigerad av Lappia (2014-01-26 10:06:42)

Sv: Fanzindistro

Ja absolut borde ha postat direkt. Men här är det som jag har inne just nu iaf. Dom som inte har en siffra bakom sig är sådana vart det inte riktigt framgår vilket nummer det är. Men jag kommer ta med hela distrot till Norrbotten Hardcorefest så du kan kika tills ögonen blöder, det blir grymt!

Limited Readership #3
Limited Readership #4
Keep Out #11
Distortion Faith #5
Misärmanifestet #1
When You Are Out There
It’s The Limit
Lost Space #1
Mania For Nukes #4
Gamnacke #2
Samlade Neuroser #1
Fördämning #3
La Cassetta Occupata
Youth Culture Forever #1
Youth Culture Forever #2
Youth Culture Forever #3
Hardcore Abc
The Friendly Leg #1
Sällsamheter I Munchkinland #5
Filmkram
Morsan och Mötley Crüe #4
Morsan och Mötley Crüe #5
Morsan och Mötley Crüe #6
Hunden som vägrade dö #4
Hunden som vägrade dö #5
Wide Myofasical Release
Paris Sover
Jag började fantisera igen
Amazing Maze

Arbete är livets krydda

Sv: Fanzindistro

Fan vad grymt! Jag ska ta med mig en säck med pengar och fanzines till Luleå, så blir det byt-o-rama.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Fanzindistro

Norrbotten Hardcorefest var grym för fanzineaffärerna. Krängt zines för i runda slängor 500 - 600 spänn. Har även knutigt lite nya kontakter och försökt peppa dom att ta sig hit till forumet. Hur som helst så har jag iaf tagit in

DIY Kollontay #1 DIY, feminism, punk och anarkism
DIY Kollontay #2

och Crush & Create  #1 normkritik, queercore, och knapsu i allmänhet inte lika mycket crust som DIY Kollontay

Arbete är livets krydda

Sv: Fanzindistro

Lappia! Jag har skickat ett PM till dig med lite bytesförfrågningar.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Fanzindistro

Ja grymt som sagt jag byter så sjukt gärna med folk. En miljon gånger roligare att få fanzinepaket i brevlådan än nå hunkor på kontot.

Arbete är livets krydda

Sv: Fanzindistro

Någon som har nå tips på nå utländska fanzines jag borde ta in till mitt distro? Har inte tagit in nått på länge och vet inte vad jag ska kika på. För några veckor sedan fick jag in några nummer utav Bad Teeth som är ett fotofanzin från Australien. Mycket coola kort från en punkare i Perth. Om nån är peppad.

Arbete är livets krydda

Sv: Fanzindistro

Hur mö vill du ha för ett ex + porto?

Har tyvärr inga tipz.

Sv: Fanzindistro

Lappia! Kolla in http://takecarezines.org/.
Det är ett australiensiskt zinedistro. Har haft mycket glädje av zinen jag köpt därifrån. Kan särskilt rekommendera "Nearly Healthy" och Vanessa Berrys fanzines. "Brainscan" ser också intressant ut, men jag har inte fått tag i något nummer än. De flesta zinen de säljer är av den mer personliga skolan, snarare än att de bevakar någon musikscen eller annat allmänkulturellt.

maskinpark.bandcamp.com

11 Senaste redigerad av Lappia (2014-08-27 09:32:56)

Sv: Fanzindistro

Har varit segt med distrot under sommaren men nu är jag igång igen! Ska börja ta in allt mer saker funderar också på att kanske göra nå distrolista som jag kan skicka ut till den intresserade.

Men några saker jag fått in är iaf
Born Half-God/Blood Mornings#1
Yo! Vegan foodzine#1
och senaste  Sällsamheter i Munchkinland#8

Arbete är livets krydda

Sv: Fanzindistro

Har precis fått in första numret utav Flyktsoda fanzine, punkfanzine med mycket intervjuer och sådär.

Arbete är livets krydda

Sv: Fanzindistro

Glöm inte att ni jättegärna för höra utav er till mig med nya nummer som ni får klara! Är fett sugen på att ta in lite nya grejer.

Arbete är livets krydda

Sv: Fanzindistro

Jag byter gärna!
Se PM.

Sv: Fanzindistro

Hej alla kompisar! Som sagt glöm inte att ni jättegärna för höra av er till mig med nya nummer som ni får klara,  måste få lite fart i distron. Har så mycket gammalt. Är det någon som köpt nått nytt från utomlands som jag borde beställa?

Arbete är livets krydda

Sv: Fanzindistro

Är som alltid intresserad av punkzines om du har sådana på lager Lappia.