Tråd: Dödsplaneten #1

Nu finns första numret av Dödsplaneten.

Fyrtio A5-sidor med texter om grodmän, planetdödargasknarkare, insekter, melankoliska rymdsonder och andra viktiga saker. Se även http://maskinskrift.wordpress.com/2014/ … laneten-1/ för att få en skymt av fanzinet.

Köp ett exemplar för trettio kronor (inklusive porto). Eller byt mot något. Maila mig på pontus@dodsplaneten.se.

Sv: Dödsplaneten #1

Ah det ser jätteroligt ut! Du har mail.

Arbete är livets krydda

Sv: Dödsplaneten #1

Mail från mig med! Lät awesome.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

4 Senaste redigerad av Hunden (2014-01-29 21:44:41)

Sv: Dödsplaneten #1

Har läst Dödsplaneten nu. Bra och ovanliga grejer! Jag gillar att historierna befinner sig på båda sidor om skranket natur/teknik eller natur/kultur, att det emellanåt är rent antagonistiska tongångar mellan de två polerna. På samma gång är ju natur och teknik inget som utesluter varandra, naturen har sin egen teknik o.s.v.. Bla bla bla. Det framgår ju i zinet också.
Folk som inte har läst zinet undrar kanske vad jag svamlar om, till dem kan jag bara säga: köp och läs.
Mina favorittexter var "Insekto!", Grodmannen och den om kryotankar. Jag hade några betänkligheter angående vissa texter också, men det här känns inte som rätt forum att agera recensent. Återkommer om det!

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Dödsplaneten #1

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DET ÄR SÅNT HÄR JAG VILL HA MER FÖR I FAN INSEKTS OCH GRODMÄNNISKOR I KONFLIKT MED SAMHÄLLET FAN KÖP SKITEN IDAG /slut på min recension

Sv: Dödsplaneten #1

Skickat mail jag med. Peppad!

Sv: Dödsplaneten #1

Jättefin tidning, kom med posten igår. Återkommer när jag hunnit läsa den.

Sv: Dödsplaneten #1

Nu har jag läst den och jag är jätteimponerad! Väldigt lekfullt och roligt med skrivmaskinsarbete. Fina texter och det var riktigt bra illustrationer också:-) Gillade omslaget! Grodmannen var min favorit med.

Grymt!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Dödsplaneten #1

Hujja väntar på paketet ännu men nu är man ju aspeppad! hoppas det hinner komma innan helgen

Arbete är livets krydda

Sv: Dödsplaneten #1

Det var riktigt bra!

Sv: Dödsplaneten #1

äntligen tatt mig tid att läsa den. gillade allt. jättebra stämning!