1 Senaste redigerad av GP sås (2022-10-31 09:56:53)

Tråd: En sida om fanzines i punkmagazine

Hej!
Ville bara berätta att jag har fått möjligheten att ha en sida som stående inslag i SCKIDS Magazine, med en spridning på 1000 ex per nummer.
Jag kommer ägna sidan uteslutande åt att lyfta svenska punkfanzines och kommer ta emot fanzines för recension.
Typ som Sörlings Svinstia i Close-Up - fast bara om fanzinescenen.
Så hojta till om du vill ha ditt zine recenserat! Första deadline är i februari.

Sv: En sida om fanzines i punkmagazine

GP sås skrev:

Hej!
Ville bara berätta att jag har fått möjligheten att ha en sida som stående inslag i SCKIDS Magazine, med en spridning på 1000 ex per nummer.
Jag kommer ägna sidan uteslutande åt att lyfta svenska punkfanzines och kommer ta emot fanzines för recension.
Typ som Sörlings Svinstia i Close-Up - fast bara om fanzinescenen.
Så hojta till om du vill ha ditt zine recenserat! Första deadline är i februari.

Jag har en kompis som gör punkfanzine,langa epost så kan hon kontakta dig!

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: En sida om fanzines i punkmagazine

catinzebag skrev:
GP sås skrev:

Hej!
Ville bara berätta att jag har fått möjligheten att ha en sida som stående inslag i SCKIDS Magazine, med en spridning på 1000 ex per nummer.
Jag kommer ägna sidan uteslutande åt att lyfta svenska punkfanzines och kommer ta emot fanzines för recension.
Typ som Sörlings Svinstia i Close-Up - fast bara om fanzinescenen.
Så hojta till om du vill ha ditt zine recenserat! Första deadline är i februari.

Jag har en kompis som gör punkfanzine,langa epost så kan hon kontakta dig!

Perfekt!
gronpepparsas@gmail.com

Sv: En sida om fanzines i punkmagazine

Ska det bara vara punkzine om punk? Jag skriver om punk ibland men det är långt ifrån i alla nummer.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

5 Senaste redigerad av GP sås (2022-11-08 22:29:02)

Sv: En sida om fanzines i punkmagazine

Hunden Uppföljaren skrev:

Ska det bara vara punkzine om punk? Jag skriver om punk ibland men det är långt ifrån i alla nummer.


Nä det behöver inte vara så strikt renodlat rakt igenom men nån koppling till scenen som syns i zinet i alla fall.
Uppdraget jag fick var: skriv om aktuella svenska punkfanzines!
Resten är en tolkningsfråga.
Men maila mig gärna så kan vi nog komma på en bra lösning smile