Sv: UMEÅ ZINE FEST 17-18 MARS 2023

larsesq skrev:

Bra att veta schemat, så klart. Jag kommer väl försöka klämma in så mycket upptäckande och spankulerande i Umeå som möjligt. Nu när jag är där för första gången i mitt avlånga liv. Så bokborda nog först vid kl.16 som tidigast, skulle jag tro. Men har inte planerat så noga. Jag är bara ett löv på livets flod som flyter med. 

Lämnar Umeå kl.21 på lördag, men hänger gärna med på mat om det erbjuds umgänge. Kanske kan äta nåt typiskt för Umeå, som Parisare (eller är det från Luleå? Eller Skellefteå? och finns det i vegetarisk/vegansk variant?) eller Tegare (borde ju finnas veganska varianter av dessa, annars får bilden jag fått av Umeå via Desperate Fight Records-skivor från mitten av 90-talet en rejäl törn).

Låter bra Lars. Ingen skugga skall över dig falla. Vi arrangörer kirrar biffen. Kul att spankulera runt i Umeå. Jag spankulerar gärna fredag kväll och går på crust-spelning på Verket även om jag inte varit på spelning än efter pandemin.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

hurra hurra imorn den dag
ska vi zinefesta ilag!!

ska bli kul att se er alla, titta era nya zines, höra vad ni säger! på fredag tänkte jag gå på det här efter zinefest, kom med! vag plan att ta med fanzinpysslet dit också:

https://www.facebook.com/events/1035702004054800

på lördag har jag inga planer efter festen och hänger gärna om energin tillåter!

det är väl rullpizza som är grejen med umeå? skrovmål/calskrove är skellefte

Hej,
Jag hade missat att man behöver lösa biljett och står nu utanför och kommer inte in.
Nån som råkar ha två biljetter över?
Smsa isf till 070 388 80 59