anev skrev:bra med mass utskick tommy. pepp!! men jag får aldrig massutskicken? vill gärna läsa vad du skrev iom att jag är med och arrar hehehe
kul att så många ska kommaaaa. pepppppppppppp!!
Vilken mail vill du ha dem skickade till? Du kan svara i pm! Jag la in den mailen du registrerade med på forumet, så om du bytt nångång så har jag säkert missat att uppdatera
Skrev såhär iaf:
Hej alla!
Det här är ett utskick, ett av få, från svenskafanzin.se. Det arrangeras fanzinemässor och träffar lite då och då - samtliga, vart de än är i landet, är viktiga och trevliga att bevista. Nu råkar det vara så att flera fanzinister, från norr och söder och allt där imellan, ska vara i Umeå på fanzinemässan den 17-18 mars.
Det vore jätteroligt om fler dök upp, så vi kan få till den här fanzineträffen vi pratat om länge men aldrig kommit till skott att styra upp.
Här är en tråd om zinefestivalen: http://svenskafanzin.se/viewtopic.php?id=521
Festivalen kommer äga rum på Umeå Folkets hus.
Hoppas du har möjlighet att komma! Säg gärna till i tråden eller så, och var redo att träffa nya vänner (kanske för livet?) eller bara ha en helg av skönt häng med andra fanzinenördar.
Och hörs vi inte innan, så god jul, gott nytt år, god fortsättning, trevlig helg och hoppas ni överlever julen i Kristerss.. jag menar Åkessons Sverige.
/Tommy
admin svenskafanzin.se
Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig