Tråd: Hunden Som Vägrade Dö #30

Hunden jubilerar med trettio nummer.
I detta nummer blev det några sidor svårmodiga dikter, en sex sidors novell om kronisk sjukdom, lång text om att slita på skitjobb/gigjobb/svartjobb i Göteborg eh... tolkningar av en dikt av Larry Silvan, massa mer också som jag inte minns nu.
40 sidor A5.

20:- vill jag ha för blaskan och 26:- kostar portot så 46:- totalt. Överlämning kan ordnas i Piteå med omnejd.

Massa jag tänkt skicka till som jag nog kommer komma ihåg när jag gluttar i adressboken men köp gärna också.

Maila mig på brevsolo [a] gmail [punkt] com
Skick int DM för jag kom bara missa hä.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #30

Den är beställd, blir så skoj!

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #30

Klassiskt "bästa Hunden nånsin"-nummer. Bra att dessa minnen bevaras och berättas om. Otroligt engagerande och precist språk. Så jäkla fint och vemodigt och svindlande. Otroligt hur Hunden och Minchkinland ofta tycks komma samtidigt och liksom stärka varandra. Verkligen stort. Känns så svintrist med alla vanliga böcker när man läser sånt här, hela bokhandlar fulla med bara dravvel. Försökt läsa nåt skönlitterärt på senaste jag lånat på biblan eller köpt på bokrea men pallade inte mer än några sidor pga tråkighetsgraden och att man inte kunde relatera. Så ja jäkligt bra nummer.