1 Senaste redigerad av catinzebag (2021-03-20 08:42:29)

Tråd: HELLRESER

Hej allihop!

Så glad att jag ÄNTLIGEN lyckas logga in här. Jag har planerat det här inloggningen sedan 2016, bättre sent än aldrig!

Jag har ett fanzine som heter HELLRESER som jag släpper med malmöiten Andreas Rosengren, det heter så för att alla 5 serier som medverkar handlar om resor på något sätt. Ja, man är simpel.

HELLRESER FANZINE

Medverkande:
JAg, Kattis Mörk
Andreas Rosengren
Evelina Mohei
Cristian munoz Espana
Jacob Ritari

Det är ganska många sidor och i A4 så frakten blir 4 frimärken tyvärr. Tobaksaffären i Rågsved vägde den först och sa att den (A4, 36 sidor typ) inte vägde någonting och skulle ta ett frimärke. Jag kontrollvägde den på den andra tobaksaffären och där sa de 4 frimärken. Kollade på pestmords hemsida och det stämde. Så vi säger så.

IALLAFALL: 80:- med post, jag gör en vinst på några spänn typ 5 (kan inte räkna) eftersom fanzinet kostade 30:- styck att trycka upp (fan va dyrt det är att trycka liten upplaga på tryckeri?!) man kan ju inte ta mer betalt heller men skitsamma så länge det iallafall inte går minus! Jag gnäller inte över det men det här är liksom ett fanzine-forum och då släpper jag loss.
Yeee-haw!

Skicka epost catinzebag@gmail.com om ni vill ha ett, jag har 20 stycken.

BYTER gärna fanzines också!

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: HELLRESER

20 "ex! Jävla tur man var snabb på bollen då! Verkar sketabra.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: HELLRESER

Jag har sålt 6 än så länge så det är ingen rusning hehe men kul att ha kvar några. Alltid bra att ha lite fanzines på hög hemma.

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: HELLRESER

Ja, ett tag var jag glad att ha kvar några ex hemma. Från att ha varit missnöjd med att saker säljer långsamt eller inte alls. Men senaste Hunden har sålt hyfsat långsamt igen, så nu är jag åter lite missnöjd. Men då och då frågar ju nån efter ett gammalt nummer.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: HELLRESER

Den här var verkligen kanonbra!
Tack för smidigt byte i Rågsveds centrum.

Sv: HELLRESER

Jag tyckte också det var ett lyckat zine. Hoppas det kommer fler nummer.
Gillade serien om han som hade massiv avundsjuka/FOMO och Kattis serie som var hårresande grotesk, rena Black Metal-nivån på skräcktroperna.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: HELLRESER

Vad kul att höra, det var jättekul att göra! (Sägs som ett rim helst)

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: HELLRESER

Jättebra nummer. Allt var bra och funkade finfint ihop. Kommer det fler nummer?