Tråd: Paddsatan #9

Nu kan man beställa Paddsatan nummer nio som egentligen varit klart sedan länge. Runt 50 sidor med recensioner, reseberättelser och annat.

20:- och beställ via Paddsatan@gmail.com.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Paddsatan #9

Fucking hurra för det som landade på min halls golv.
Äntligen, intervjun med fackföreningsledaren från fackklubben på Galago. Men det vi vill ha mest av allt är ju namn. En lista på namn på de förment vänsteristiska serietecknare som svek kollektivets kamp för högre löner och ett anständigt liv.

Sv: Paddsatan #9

Äh. gör som jag. Lita aldrig på en tecknare som får pengar för att göra serier om att vara vänster.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Paddsatan #9

Men det får ju du varje gång nån betalar dig för Paddsatan. ^^

Sv: Paddsatan #9

Det är skillnad på en tjuga som jag sen dricker kaffe för, och en F-skattsedel som finansierar en bostadsrätt på Möllan.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Paddsatan #9

obs numret är tillägnat mig! alla måste köpa!

Sv: Paddsatan #9

Tommy skrev:

Det är skillnad på en tjuga som jag sen dricker kaffe för, och en F-skattsedel som finansierar en bostadsrätt på Möllan.

Var inte poängen att Galago betalar så dåligt att den där F-skattsedeln inte finansierar någonting?
Nä men kunde jag slippa flippa urgare på donken för att flippa serier om att vara vänster på galonken skulle jag lätt göra det. Just sayin'.
Snarare: jobb som jobb. En galgonken som fuckar med facket ska få samma behandling som när mcdonken gör det.

Tyckte såklart Kramforsreportaget var roligast av allt, men jag är ju färgad av att den där resan slutade hemma hos mig. Be a man! Join the Klan!

Sv: Paddsatan #9

;-)

Jag är glad att jag utelämnade den detaljen.. stand up and be counted *visslar*

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig