Sv: Spark Punx Forever - Nytt fanzine om sparkstötting

Flyktsoda skrev:

Varför har jag inte sett den här tråden förrän nu!??? Är det försent att skicka in historier Lappia? Jag har nog ett par stycken på lager, är ju typ uppväxt på spark

Jättekul! Har givetvis tagit vara på anekdoten. Jag jobbar på för fullt, det är bara ett sådant stort ämne. Ska snart bestämma mig för att det räcker. Det är det som är problemet när man gör ett fanzine om något så här stort som sparkkulturen, när har man fått sagt allt som måste sägas?

Arbete är livets krydda

27

Fan den där Mondo Gnarp filmen.. de ä nåt me den. Som att titta på den en andra gång några månader senare och mycke hungrigare på sparkkultur gör nåt me mig. Jag peppar på zinet. Tänker på de varje gång jag ser en spark, som grannarna förvarar på taket, så de är lätt att bli påmind.

UPPDATERING: NU ÄR FANZINET FÄRDIGT OCH JAG HAR BÖRJAT KOPIERA!

Det tog lite tid (som vanligt) men nu är fanzinet klart och jag har börjat kopiera upp. Stort tack till alla fanzinister som bidragit med innehåll! Det är fortfarande lite kvar av sparksäsongen 2021 så jag släpper fanzinet nu.

Fanzinet är A5-format, 24 sidor långt och kostar 40:- + porto. Beställ från: separatisten@riseup.net

Har du på något sätt bidragit och vill ha ett exemplar är det bara att höra av sig.

Sparka vidare! Sparka på! Åk spark!

Arbete är livets krydda

Fy fan vad kul Lappia!

Jag vill såklart ha ett ex!
Är mycket sparkar här i byn. Mest yngre och föräldrar till dessa yngel men även en del gamlingar som stöttar sig fram. Såg nån dad of the Year som försökte få på sex ungar från typ 4 till 8 års ålder på samma spark. Spagetti spagotti! Det var gulligt.

30

Hunden Uppföljaren skrev:

Fy fan vad kul Lappia!

Jag vill såklart ha ett ex!
Är mycket sparkar här i byn. Mest yngre och föräldrar till dessa yngel men även en del gamlingar som stöttar sig fram. Såg nån dad of the Year som försökte få på sex ungar från typ 4 till 8 års ålder på samma spark. Spagetti spagotti! Det var gulligt.

Vad roligt att du är intresserad av mitt fanzin Hunden. Alltid en liten glädje i vardagen när man ser en fin sparkscen sådär helt apropå ingenting. Ta gärna kontakt på min mejl separatisten@riseup.net, har ett system för all utgående post nu.

Arbete är livets krydda