Tråd: Stardust #5

Såå... efter tio års uppehåll drog vi gång Stardust igen och tryckte upp lika många ex som förra gången (250 st) eftersom alla ex av det förra numret har gått åt. Det verkar dock som att det nog var en optimistisk upplaga år 2018, eller så är vi sämre på marknadsföring nu wink

Men kanske finns det någon här som vill hjälpa till att minska lite på min stora tidningshög smile Skicka PM isåfall.

Blaskan är 32 A5-sidor på fint papper, den kostar 38 kr inkl. porto och handlar om typ indiepop och altcountry. Ni kan läsa mer på stardustfanzine.se om ni är nyfikna.

Sv: Stardust #5

Jag ska tipsa alla indiepopare jag känner!

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Stardust #5

Tack för stödet Maggan! smile

Sv: Stardust #5

Skitsnyggt zine! Blir bra blandning med massa olika skribenter, och välskrivet är det också, rekommenderas! Även om det inte är så mycket musik jag gillar så är det ändå insnöat och bra-det ger alltid plus i min bok!

Sv: Stardust #5

Åh, tack Flyktsoda! Det var så jag kände med Flyktsoda också - inte så mycket musik jag gillade men ett välskrivet zine med schyst layout blir intressant ändå! Det där händer ju liksom inte med etablerade tidningar, jag skulle inte sätta mig och läsa en punk-/hardcoretidning (om det ens finns någon sån) men ett punkzine - jodå, där kan jag komma på tanken att göra det.

Sv: Stardust #5

Stardust, PMa din adress till mig så ska du få ett ex av Nya Arbetstidningen #2.

Sv: Stardust #5

Ja, jag är lite seg! Fixar det. Ser fram emot detta smile

Sv: Stardust #5

Ok, postar NAT2 så fort jag kan, den är inslagen och fixad. Håll koll i postlådan!

Sv: Stardust #5

Det blir bra! smile

Sv: Stardust #5

Jag gillade den här tidningen trots att de enda artister jag hört var såna jag tycker är kass (Håkan Hellström). Det var trevlig och uppiggande läsning. Nästan så man blev småsugen på att kolla in nån av popbanden, eller vi får se hur det blir med det. Men ser fram emot fler nummer helt klart!

Sv: Stardust #5

Haha, tack Puffy, det var inget dåligt betyg! smile