Sv: Mårundan

Hund: Som i den texten där du åker till tokholm och vänder med andra ord. Synd att du inte kom hit. Bra iallafall att du har den självinsikten och inte plågar dig själv för att upprätthålla någon sorts fasad. Festivalen var fet och nu vinner huset legal rätt. Såhär lätt är det att vinna ibland om man har medelklassen på sin sida.

Sv: Mårundan

autotrof skrev:

Hund: Som i den texten där du åker till tokholm och vänder med andra ord. Synd att du inte kom hit. Bra iallafall att du har den självinsikten och inte plågar dig själv för att upprätthålla någon sorts fasad. Festivalen var fet och nu vinner huset legal rätt. Såhär lätt är det att vinna ibland om man har medelklassen på sin sida.

Wow vad coolt! Är det sant? Vad häftigt. Men det är verkligen som du säger. Helt sjukt hur lätt det är om man har intellektuella och kulturpersoner på sin sida.

Arbete är livets krydda

Sv: Mårundan

Smygsnabbläddra i nya grymme svärd, såg skoj ut. Såg en länk fladdra förbi på ähum en annan sida än denna, den kan kollas in:

http://ritualens.tumblr.com/post/964412 … ytt-nummer

Sv: Mårundan

Lappia skrev:
autotrof skrev:

Hund: Som i den texten där du åker till tokholm och vänder med andra ord. Synd att du inte kom hit. Bra iallafall att du har den självinsikten och inte plågar dig själv för att upprätthålla någon sorts fasad. Festivalen var fet och nu vinner huset legal rätt. Såhär lätt är det att vinna ibland om man har medelklassen på sin sida.

Wow vad coolt! Är det sant? Vad häftigt. Men det är verkligen som du säger. Helt sjukt hur lätt det är om man har intellektuella och kulturpersoner på sin sida.

Autotrof! Kul att ni har fått legat rätt på huset. Trodde man ju aldrig skulle kunna hända i Svärje. Med medelklassen på sin sida kan man flytta berg.
Lappia - kul att du flyttat till Kalix! Kom gärna och hälsa på i Piteå någon gång.
Ang. den sociala fobin så känns det väl bra att kunna erkänna vad det är som hindrar en från att leva ett någotsånär drägligt liv. Psyket nästa!

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Mårundan

Skoja inte om psyket... det är en otrevlig jävla plats... neutral

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Mårundan

Jag vet, ursäkta så mycket.
Har en närstående som legat inne på psyket till och från. Hemsk stämning när man var där och hälsade på. Sterilt, dämpat, labilt.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Mårundan

Absolut ingenting att be om ursäkt för kamrat! Var mer mitt inlägg i debatten haha :-/

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Mårundan

Hallå i luckan. Här har det varit tyst i flera dagar. Tycker vi måste skärpa oss. Forumet har varit segt ända sedan sommaren. Vad ska ni göra i helgen? Jag ska försöka lifta hem till Kiruna så fort jag slutar skolan. Ska bli skoj att hälsa på där hemma.

Arbete är livets krydda

Sv: Mårundan

Jag ska jobba.

Men det har gått lite framåt på fanzinfronten. Har skitit ut lite mer material till nya Paddsatan. Känns ganska bra men det går trögare än någonsin förr nu :-/.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Mårundan

Ja nu e det dax att släpa frigolitröven ur vagnen! Trögt går det men sommarn har ju vart kul och skön för min del. Dock inte tittat på så mycket film. Känns ju lite som att sommarn fortfarande är igång, är ju hyfsat varma dagar och så. Hej hej

Sv: Mårundan

Är i skrivande stund på väg till Ljusterö där d ska vilas och plockas lingon. Ska även ha barnvakt!

Har ett fansin med en massa blandat snask på gång, men det har gått trögt sista tiden pga körkortsplugg, familjeliv o att jag håller på m en pekbok till barnet.

Sv: Mårundan

Funderar på (eller nojar) över framtiden och när jag kommer få pengar. Men allt ska lösa sig. Jag är född med någon sorts silversked i mun, antar och hoppas jag. Men råd att åka till Stockholm den tjugonde september och fansinträffen kommer jag inte ha. Trist. Jag ska till Stockholm senare och möjligen då också försöka slutföra arbetet med nästa Hemmabryggt-kassett. Kommer bli en dräpare. På fansinfronten planerar jag på att ge ut två nummer snart och sen rejält dra ner på produktionstakten.

Haft hektiska dagar, mycket resande från och till skolan i Göteborg. Men nu ska allt lugna ner sig, hoppas jag. Ska dock till Göteborg idag igen och se på Suma med min bror.

Sv: Mårundan

Jag ligger i en hög fanzin hemma hos tommy. Återkommer om en vecka.

Sv: Mårundan

Kul med konsert larsesq, hälsa brorsan din. Och kul med fanzin, autotrof. Du ska få post innan året är slut. Idag fick jag Läget i Limhamn från vahettedom jo Ritualen, seriekollektivet. Den var bra! Slut på recension.

Sv: Mårundan

Jag har inte skrivit en rad på pisslänge. Nu börjar det komma tillbaka litegrann. Tänkte skriva lite när det ändå ska vara strömavbrott (planerat sådant, då) i huset.. skrivmaskinen behöver ju ingen ström :-D

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

216 Senaste redigerad av B-pappa (2014-10-01 15:52:02)

Sv: Mårundan

Hallå om nån vill nå ut med fanzines kanske Cyklopens nystartade (?) bibliotek kan vara ett ställe att skicka / lämna till?

https://www.facebook.com/pages/Cyklopen … 80?fref=nf

Sv: Mårundan

HEJJJJ jag ville bara säga att jag lever och frodas. har haft nå slags tvångstanke att inte skriva på forumet för att jag eventuellt skulle känna mig sämst då om jag inte råkar bli jätteaktiv och skriver jämt, så då har jag låtit bli helt. gud vad onödigt. efter en lång torparvistelse i barkhyttans skogar är jag i göteborg igen, puh.

- torparlista -
antal sökta jobb: 0
antal färdigställda fanzines: 1
antal folkisar: OKÄNT. många.

nu tar jag tag i mitt liv. börjar med att fixa läkarbestyr samt tvätta.

Sv: Mårundan

Wooo nytt fanzin! Ja vill håå

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

219 Senaste redigerad av elias242 (2014-10-03 15:02:07)

Sv: Mårundan

Jag vill också köpa fansin!

Torparvistelse, va avis jag blev kände jag.

Har f.ö lunchat m Tommy idag d var trevligt som vanligt. Nu ska jag åka hem m tunnelbanan till min lilla familj, hejdå!

Sv: Mårundan

hoho! ja det är lite mer grejer kvar att ordna innan zinet kommer ut, men ja. det är iallafall klart, så när som på ledare och kanske om jag ska pynta lite mer. eventuellt stryka nåt som jag skäms över, hehe. osv! hojtning via forumet kommer såklart ske då det hela är klart.

torparvistelsen var fin. lugn och bra, tror dock att det var nåt slags mögel eller nåt där för jag fick snor- och nysattacker samt världens mest osnygga svullnader under ögonen. har fortfarande känningar av'et, men det kommer nog gå över snart när jag varit hemma ett tag.

Sv: Mårundan

Hängt med Svin tre dagar då de varit på turné i Norrbotten i helgen. Massa skvaller om forumiter.

Arbete är livets krydda

222 Senaste redigerad av B-pappa (2014-10-07 16:04:15)

Sv: Mårundan

Lappia skrev:

Hängt med Svin tre dagar då de varit på turné i Norrbotten i helgen. Massa skvaller om forumiter.

:-D Ja bra band. Fan dom har väl en ny kassett ute nu. Den ska jag lägga labb på!

Sv: Mårundan

åååh. vad har de sagt? dela merej! love bjöd med mig på turnén, men jag kunde inte. dåligt dåligt. det hade varit så himla kul.

Sv: Mårundan

Det som sägs i turnébussen stannar i turnébussen. I alla fall stannar det där till Kissan Päivät #4 kommer ut. Är det för sent att skicka bilder på roligt klotter åt dig Karro?

Arbete är livets krydda

Sv: Mårundan

Justja, roligt klotter, har ju hittat ett kul jag tänkt skicka. Får bli senare kanske?

Idag åker jag till jobbet fast ja eg e lihe sjuk fortf. Igår o iförrgår va hela familjen sjuka o d har vart en ren mardröm, fy fan va jobbigt när ingen e frisk.