Tråd: Flyktsoda

Häpp! Nu har jag släppt Flyktsoda #8, lika fult som vanligt men lite tjockare (56 sidor), lite intervjuer med Crush & Create records, Turist i tillvaron (labeln och fanzinet), Crutches, Insidious Process, Sju Svåra År, Benmjöl, Groteskha, recensioner, krönikor och lite annat.
20:- plus porto (typ 14 spänn)
flyktsoda14@gmail.com
Aloha!

Sv: Flyktsoda

Ja, vad kul med ett nytt nummer. du jobbar på som en riktig arbetsmyra. ser fram emot att läsa!

Arbete är livets krydda

Sv: Flyktsoda

Beställer sen, återkommer!

Sv: Flyktsoda

Visade sig att fanzinet hade kommit i brevlådan när jag kom hem. Tycker det var det bästa numret på länge! Lite tjockare än vanligt kändes det som också. Synd att de bidragen jag gett var tråkigare. En Self Surgery "intervju" som ratades av Maximum Rock and Roll och en fanzinerecension.. Måste skärpa mig.

Arbete är livets krydda

Sv: Flyktsoda

Jag gillar verkligen FLYKTSODA.
Tycker det är förbluffande hur många svenska punkband det verkar finnas. Även om jag inte är direkt intresserad av att lyssna på mer än max ett par från de här åtta numren och jag tycker de flesta mest rapar ur sig plattityder, så är det så himla mysigt att läsa. Det var precis såna här fanzines som fick mig att knåpa ihop egna för 20 år sen, och att den här började komma ut var väl det som till sist fick mig att börja om igen jag med. Ser redan fram emot nästa nummer!

Sv: Flyktsoda

Tack vad snälla ni är!