Tråd: TACK FÖR INGET

Hejsan alla godingar!

Köp mitt zine TACK FÖR INGET för en 20 riksdaler sådär, fast byter verkligen möe hellre till mig något bra nån av er har gjort.

Det är ganska mycket slattzine; kollage, teckningar, samtal, text om när jag såg shanti roney på stan, små recensioner.
Gult omslag, resten svartvitt och gött. Mycket livshat, passiv agressivitet, kultfilmskärlek och längtan efter härliga småland.

Skriv i pm eller mejla massazine@gmail.com om ni vill kolle in!

Sv: TACK FÖR INGET

Hej du! Återkommer till dig om detta nästa vecka. Är intresserad. Ha det fint så länge!

Sv: TACK FÖR INGET

Kul! Ja gör det, vi hörs enna smile

Sv: TACK FÖR INGET

Ja, vad roligt! jag är väldigt peppad. Och välkommen till forumet.

Arbete är livets krydda

Sv: TACK FÖR INGET

Tack så mycket för välkomnandet smile)))

Sv: TACK FÖR INGET

Såja, nu har jag mailat. :-)

Sv: TACK FÖR INGET

Tack för inget var fin kvällslektyr när jag sov på flyttlådor med domnande armar för ett par veckor sen. Jag brukar ha svårt för "slattfanzine" annars, där det känns hafsigt och slött hopsatt men jag tycker inte det här var så slattigt, det fanns mycket lustigheter och skallbenskittlande tankar i texterna. Gillade verkligen filmrecensionerna, Shanti Roney-fandom och vissa av bilderna var skoj. Fler och längre texter hade varit ännu bättre såklart, men attityden i zinet var uppryckande, smart och utan divalater och sånt uppskattar jag som fan.

maskinpark.bandcamp.com