Tråd: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Bures, terve, hej kompisar!

Jag är på jakt efter nummer av de gamla fanzinet Sabotage.  Är det någon av er som har några nummer som ni kan tänka er att separera er från? Jag kan tänka mig att byta eller att köpa!  Jag skulle bli jätteglad om jag kom över fler nummer. Har bara nummer sex i skrivande stund.

Ni kan maila mig separatisten@riseup.net

Hata amerika

Arbete är livets krydda

2 Senaste redigerad av larsesq (2015-11-16 18:37:35)

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Vadan denna nymornade entusiasm för Sabotage? Det är den andra person jag hör som är upp över öronen peppad på detta fansin. Karln som gjorde fansinet heter Anton Göransson och finns på ansiktsboken. Jag har vidarebefordrat ditt upprop till honom och nu kan vi alla leka väntleken och rulla tummarna och hoppas att han svarar.

EDIT: Leken tog slut fort. Han ska visst ha några ex liggandes någonstans. Skönt när allt ordnar upp sig på enklaste vis.

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Vad trevligt med dessa snabba kommunikationer och handräckningar i den underjordiska grötmyllan. Om någon fler är helt frälst i Sabotage har jag några ex liggande i en kartong (vilka tillslängdes mig av Sabotage-Anton själv i hans ungkarlslya på Rambergsvallen typ 2007-8). Dessa kan jag separera mig ifrån, möjligen gratis.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Åh, tack! Det var väldigt snällt att höra med den. Nu får jag bara vänta på ett mail då.

Arbete är livets krydda

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Tyvärr verkar inte Göransson höra av sig. Så jag är fortfarande på jakt efter fler nummmer. Hunden lyckades gräva fram ett som den var villig att separera med. Ingen annan som har något exemplar liggandes? Skulle uppskatta det mycket.

Arbete är livets krydda

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Det där låter bekant.. ska rota i mina samlingar..

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Tommy skrev:

Det där låter bekant.. ska rota i mina samlingar..

åh, tack så mycket! Du är fin.

Arbete är livets krydda

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Äsh då... :-) Men jag hittade ingenting. Ska snoka lite mer imorgon, för jag har fan ett minne av att ha sett det här fanzinet.. det grämer mig som fan.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Trist fall att Anton inte hörde av sig. Jag tror jag har något ex av fansinet nedpackat hos mina föräldrar. Kan ju leta nästa gång jag är där (Kanske till den förhatliga julen, om jag inte ska arbeta).

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Har fått tag på flera nummer Sabotage tack vare er alla här på forumet! Var också i kontakt emd Anton som skickade mig en bunt av det han hade liggande. Idag fick jag ett paket av Lars, stort tack! Jag hade inget av de nummrerna. Men är fortfarande på jakt, så skriver för att påminna. Om ni har nått liggandes så hade jag uppskattat jättemycket om ni kunde titta efter det!

Arbete är livets krydda

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Vad bra! Hade jag haft hade du fått rubbet, Lappia, men har kollat och har tyvärr inget.

Sv: SÖKES OCH KÖPES: SABOTAGE

Hej! Nu verkar det som att det blivit tort på Sabotagefronten från er. Tack så himla mycket! fick ihop en hel del. Väldigt roligt att se hur bra det fungerade att lägga ut en annons här. Slutade med att jag hade en riktigt stor bunt med zines. Är fortfarande på jakt efter fler nummer. Men tror den här källan har sinat. Tack så mycket!

Arbete är livets krydda