Sv: Fysisk träff nästa år

Alltså jag och - antar  jag - många andra känner ju inte till nåt annat ställe i Sthlm än 44:an. Så vill man safe:a är det väl det man kör på. MEN jag tycker ju det vore rätt punk och DIY att vara på ett mer oväntat ställe, även om det kanske inte blir nån som ramlar förbi "av misstag" då. Så tycker du som boende i el stocholomo att den här tocken Gula Villan vore bäst så säger jag varsegod, kör på det.

Sv: Fysisk träff nästa år

Ja Gula Villan låter bäst tycker jag.

Sv: Fysisk träff nästa år

44an kan vara lite kruxigt då man måste vara ute i extremt god tid. Jag kan iofs kolla det nu på söndag och se hur hösten 2014 ser ut.
Men jag gillar annars 44an. Litet och lagom. Och mycket mer punk och DIY än 44an. Tro't eller ej.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

..iofs låter ju 44an också trevligt o lämpligt! Bara vart där en endaste gång, under en klassresa hmmm våren 2001 tror jag det var. Åt en macka.

Sv: Fysisk träff nästa år

jag röstar på gula villan. bra ställe + känns enklast att boka, tror jag.

Sv: Fysisk träff nästa år

Jag lyssnar på kännarna och lägger min röst på Gula Villan också.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Fysisk träff nästa år

Gula villan har jag varit på några gånger. Det är stort och rymligt och tummen upp.

Sv: Fysisk träff nästa år

Då rockar vi villan! HANINGE!!!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

PunBB bbcode test

Sv: Fysisk träff nästa år

Haha :-)¨

Då kommer nästa fråga: Vilket datum kör vi?
September? Oktober?
Löningshelgen föreslår jag, då får folk csn, lön och pengar i allmänhet.

27/9 eller 25/10

I september är det väl fortf sommar, så det är ju ett plus..

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Jag röstar för september!

Sv: Fysisk träff nästa år

September rockar spettet!

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Fysisk träff nästa år

Då kontaktar jag Villan omedelbums!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Villan verkar intresserade! De ska bara ta det på ett möte först. Men det verkade lovande.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

hurraaa! så himla bra. paddan styr festen.

Sv: Fysisk träff nästa år

Åh vilken pepp! Måste verkligen säga att det är grymt hur bra ni styr ipp. Hoppas det passar för villan så man kan börja tagga!

Arbete är livets krydda

Sv: Fysisk träff nästa år

Det är NI som gör festen :-)
Jag kan ju sitta på Gula villan när jag vill egentligen... helt ensam....

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Nu är datumet spikat! Snart kommer affisch å Facebook-event.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Gula Villan är ju rätt litet ändå, så det kanske inte är nån större idé att be folk att "boka bord" ?
Man kanske kan göra som så att man har ett gäng bord på plats och sen får man tjinga en plats på bordet? Så fyller vi det så gott det går.
Sen är det bara att mingla järnet å byta fanzines å hänga!
Hur ser ni på att ha program? Funderar lite på om man ska ha någon räv som pratar om att göra fanzines förr och lite sånt, alltid kul att lyssna på.
Blir en heldag!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Knappast nån vits att ha nån slags förhandsbokning nä. Bara extra jobb och osäkerhet. Bättre att alla som kommer dit får va med, sen om borden tar slut får vi väl bygga nya av tex läskbackar och plywoodskivor. Funkade ju bra sist vi gjorde så.

Sv: Fysisk träff nästa år

Ja, rätt tänkt :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

47 Senaste redigerad av Hunden (2014-02-01 18:07:45)

Sv: Fysisk träff nästa år

Bra tänkt angående borden, blir det trångt om plats kan man väl dela bord också. Man kan också lägga ut sina grejer på ett tyg på golvet och utmana folks förmåga att huka sig ner.

Ursäkta trögheten, men nu är alltså 27/9 spikat på Gula Villan? Ho hum...

Jag ser nog bara fördelar med att ha ett program, särskilt som det väl inte kan bli tal om särskilt många punkter som avlöser varandra med kort varsel?
Idén om att ha någon gammal räv som beskriver fanzineskapandet förr i världen tycker jag är en bra idé. Vem ska vi uppvakta? Fredrik Kullman bor ju i Stockholm och gjorde massa fanzines när det begav sig. Rille? Han snubben på Gula Villan som hade gjort fanzines förr?
Tjejerna som låg bakom Superklubben skulle ju vara skitkul att ha med, men jag vet inte riktigt var de håller hus nuförtiden eller hur man kontaktar dem.

Jag tycker även idén som du dryftade i ett mail till mig, Tommy, om att den som vill får läsa högt ur sina zines på scen lät som en rolig grej. Det kanske ska vara en programpunkt? Att man har några förutbestämda som läser och sen får frivilliga också hoppa upp och läsa om de känner för det, när det är dags.

Hur många rum kan vi begagna på Gula Villan? Jag tycker det skulle vara roligt att ha en fanzinelounge, som bl.a. Saftgay pratat om, där man kan softa i ett kuddhav eller på madrasser med suspekta gula fläckar och läsa gamla fanzines. Jag kan ta med mig en hop zines från min samling i alla fall. Om alla tar med sig ett par fanzines var blir det ganska många.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Fysisk träff nästa år

Jag kan läsa högt ur Tommys fanzine och skrika alla ord med tysk brytning. För övrigt tycker jag att alla saker som någon kommer på och skriver här ska hända, varesig personen som skriver det vill eller ej.

Sv: Fysisk träff nästa år

äre 27 september som gäller? det krockar ju med beat butchers 30-årsjubileum insåg jag nu. det betyder att vi förlorar minst tre-fyra potentiella fanzinefantaster, som jag kan komma på. mig inräknat... närå. jag har hellre fanzineträff. fast det är ju ett roligt event, det är det. med tuk tuk rally och grejer.

vem ska göra affischen? jag kan om ingen annan pallar.

Sv: Fysisk träff nästa år

Saftgay! Jag tycker definitivt du kan göra affischen, om jag får lägga min röst, med lite roliga teckningar och grejer.

maskinpark.bandcamp.com