Tråd: Paddsatan #16 hyllning till ungdomen

Nu är Paddsatan nummer 16 ute. Numret går under namnet ”Hyllning till ungdomen” och omslaget pryds av en ung dam som röker crack och baksidan pryds av ett stiligt basketlag från Amerika. Numret innehåller en novell om två resekamrater som har helt olika mål med sina resor, en recension av den populära dejt-appen Tinder, lite teckningar, en intervju med en slakteriarbetare och annat.


Ni som prenumererar får numret i början på nästa vecka å ni andra får maila paddsatan gmail.com i vanlig ordning :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Paddsatan #16 hyllning till ungdomen

Intressant nummer Tommy! Har inte hunnit läsa allt än, men gillade verkligen intervjun med slaktaren.
Har fört över en liten summa till din fortsatta verksamhet.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Paddsatan #16 hyllning till ungdomen

Håller med Hunden. Det var en kul blandning. Alltid roligt att vända blad och inte alltid veta som som kommer på nästa sida. Körde oxo över en liten summa.

Sv: Paddsatan #16 hyllning till ungdomen

Jo, även som vegan kunde jag uppskatta intervjun med slaktaren. Att få se fiendens sida. Men den verkade vettig ändå på nått sätt. Tinder recensionen var rolig också. Var det inte i "Skit i det" som det också var en tinderrecension? eller var det badoo? Nå rätt roligt iaf. Synd att det inte var mer historier om lyckade/olyckade möten.

Arbete är livets krydda

Sv: Paddsatan #16 hyllning till ungdomen

Hittade vad jag förmodar är ditt kontonummer och satte in en liten slant som tack för alla nummer jag fått.

Sv: Paddsatan #16 hyllning till ungdomen

Lappia skrev:

Jo, även som vegan kunde jag uppskatta intervjun med slaktaren. Att få se fiendens sida. Men den verkade vettig ändå på nått sätt. Tinder recensionen var rolig också. Var det inte i "Skit i det" som det också var en tinderrecension? eller var det badoo? Nå rätt roligt iaf. Synd att det inte var mer historier om lyckade/olyckade möten.

Jo det var Skit i det (den har även publicerats på sverige.pk http://sverige.pk/2014/09/15/recension- … arleksapp/ )
Men den var ju ur en tjejs perspektiv.. då är det bara att välja och vraka, som snubbe är det bara en långsam förnedring :-D

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig