1 Senaste redigerad av larsesq (2015-04-01 08:28:50)

Tråd: Sällsamheter i Munchkinland#11

Har trixat och fixat med fansinet hela kvällen igår och ska hämta upp de färdiga exen senare i dag. 48 svartvita sidor med recensioner på kulturella evenemang såsom Beredskapsfest, lucia på ett zoo, gospel i en kyrka, finska improvisationsmusiker i både Stockholm och Göteborg, Sven Melander på ett bibliotek. Och en massa annat. Dessutom tycker jag till om några gamla svenska filmer, intervjuar Sofie Herner (Neutral/Källarbarnen/Enhet för fri musik) och publicerar en gammal intervju med Dödsverket som Jonas Juuso (och jag) gjorde för ungefär ett och ett halvt år sedan. Plus att jag har premiär för ett nytt inslag i fansinet jag kallar "Folkets röst".

Vissa av er på forumet kommer få gratisex vare sig ni vill det eller inte. Har skickat iväg ex till de flesta jag har adressen till. Vill ni ha ett ex får ni hojta till nu till: mitthelvete@yahoo.se

Omslagsbild och lite mer info kan ni se här: https://larsnilssonesq.wordpress.com/20 … kinland11/

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#11

Bra nummer (jag låter som en trasig skiva). Gillar att det var så varierade evenemang som recenserades. Recensionen av luciafirandet på Borås Zoo var klart skoj, likaså Gospel i Caroli Kyrka och Bingolottos uppesittarkväll. Annars tycker jag filmrecensionerna var den stora höjdpunkten. Jävligt kunnigt och fräckt tyckande.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#11

Gjorde ett nytt nummer av en massa gamla ljudfiler med utdrag från loppiskassetter. Nummer tolv är alltså ute nu och finns här: https://larsnilssonesq.wordpress.com/20 … ts-roster/

Vill ni ha en kassettkopia av det är bara att höra av sig. Rulla på.

4 Senaste redigerad av Hunden (2015-04-08 14:11:22)

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#11

Öi! Skicka mig en kassettkopia är du bussig. Kul att få höra dessa omtalade spår till slut. Och att få bekanta sig på allvar med grejer jag fått provlyssna på. Bruset stör inte nämnvärt, man hör vad folk säger och i vissa fall, som i spåren med telefonsvararmeddelanden, skapar bruset och gnisslet en kuslig stämning.
Jag kan pröjsa för porto och kassett förresten!

maskinpark.bandcamp.com