Tråd: Hunden som vägrade dö #7

Kan hunden aldrig dö? Nej, det kan den inte. Dess skapare kommer föröka sig och indoktrinera sina barn med auktoritära metoder tills de dyrkar fanzinedom och fortsätter sin faders smutsiga värv. Gå i mina irrande fotspår ungar.

Sjunde numret innehåller en lång, fet intervju med Paddsatan. Ämnen som diskuteras är fanzines, klassamhället, löneslaveriet, krig, våld och livet i betongförort. Kängpunkbandet Poppy Bästards, Piteås skam, utsätts också för Hundens tortyrmetoder och erkänner sina värsta synder på fyllan.
Min favoritförfattare Elin Hansson, Skånes Ivor Cutler, intervjuas om hennes jobb som elevassistent. Dessutom har jag ställt noiseräven Viktor Ottosson, som släpper dystert oväsen på vinyl under etiketten Järtecknet och gör oväsen av sig i Blodvite, Ättestupa och Orquere, mot väggen och under lupp.
Många intervjuer alltså. Därtill finns texter om snus, svett, folkhögskolor, samtalslinjer, hembakade konstnärer och den ädla konsten att jobba som tidningsbud.   

Köp för 30 pix (inkl. porto) eller byt mot någonting (behöver inte vara ett fanzine).
Ni kan maila mig på brevsolo@gmail.com.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Hunden som vägrade dö #7

Jag vill ha! Jag tror vi redan pratat om detta över mail också.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

3 Senaste redigerad av autotrof (2014-02-04 15:01:14)

Sv: Hunden som vägrade dö #7

"Nu lever vi på potatis och rovor, och är omvärldens skam." <3

Sv: Hunden som vägrade dö #7

Tack, fick grejer'a igår. Sitter och läser 6:an på jobbet nu. Hinner förhoppningsvis igenom båda innan jag slutat jobbet. Knåpar ihop recensioner på't också till nästa Full av skit. Wöö.

Sv: Hunden som vägrade dö #7

Fint Falafelmongo! Och tack själv, jag läste igenom dina zines häromkvällen, och skrev en recension.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Hunden som vägrade dö #7

Åh vilken pepp! Jädra du jobbar på. Har du fått paketet jag skickat åt dig med faniznes? Glöm inte att stoppa ner ett nummer utav sjuan åt mig i brevet du skulle skicka med fanzines om du inte redan gjort det!

Arbete är livets krydda