Nyaste NBBBB var bästa på länge tycker jag. Fotomontaget med Ulf Kristersson är obetalbart!
Väldigt fin intervju med Jon i DGS 37 också. Har ni skickat in frågor till expertpanelen än? Jag vågar nog inte, känns som man försöker anamma deras humor utan att fatta alla intrikata sidor av den.
Det där punkzinet Quarantine ja. Det var väl rätt bra? Hittar inte mina ex, tror de hamnat i nån av de nya fanzinekartongerna i Den Stora Sorteringen.
Läser Asymmetrical Anti-Media som är ett recensionszine av anarkisten och fanzineveteranen Jason Rodgers. Massor av bra tips på zines från främst USA, med fokus på mail art, olika former av anarkism, serier, obskyr musik. Allt är inrikta på post och det finns inga webbadresser eller mail-adresser nånstans, bara vanliga adresser. Känns som att kolla igenom en gammal skivkatalog och ringa in det man vill ha fast istället för att pröjsa tänker jag att jag måste skicka nåt i utbyte. Måste göra ett nytt zine på engelska så jag har nåt att byta med.
Fick nya Node Pajomo idag också. Samma grej, ett amerikanskt recensionszine. En hel värld av kufiga zines öppnar sig. Känner igen en hel del från tidigare nummer men man hittar alltid nåt nytt. Node recenserar samlingsskivan jag gav ut förra året och klagar på att jag bara använder e-post och webbadresser som kontaktuppgifter till artisterna haha! Död åt internet med andra ord, flyg under radarn, en härlig ludditisk attityd.
Köpte det där nyzeeländska zinet från Discreet Music också, vad hette det nu igen? Och fick Facit #1 (från år 2000) av Video Ferox-Johan och nu kom ju Flyktsoda 40 så nog har man att läsa zines.
You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth