Sv: Spelningar

Ses där!

Sv: Spelningar

B-pappa skrev:

Ses där!

Det var ju alldeles fantastiskt trevligt att ses! Tack för det! <3

Sv: Spelningar

128A Göteborg - 15 dec kl20
Entré: 80-120 kontanter

Prisão (Sthlm)
Matnis (Öresund)
Zvacka (Hisingen)

Sv: Spelningar

Ja det var det, falafelpunk! Tack själv för allt.

Sv: Spelningar

Göteborg - Röda Sten (Longest Night) - 2023-12-08

Consert: Midwinternoise

Friday 6 – 9 p.m.

Midwinternoise Lineup:

Pakito Bolino, Marseille: godfather of the underground, brutal and autodidact noise illuminated by animations from his legendary screen-printing laboratory Le Dernier Cri.

Sewer Election, Gothenburg: extreme, nasty noise from the wet city that never sleeps.

Incipientium, Gothenburg: chaos, control, desperation, depression.

Feberdröm, Gothenburg: tender, staggering noise opera inspired by doom.

Vasijonanoise, Ljubljana: extraterrestrial noise, a collision between sound and image which catapults to an unknown galaxy.

https://rodastenkonsthall.se/en/utstall … ight-2023/

Sv: Spelningar

Oh yes det där verkar så mäktigt! Vilken otrolig kväll det lär bli! Själv står man på jobbet och inkallad på extra pass pga utebliven personal.... Suck.

207

Sv: Spelningar

Spelningar i Pite/Lule som jag känner till framöver:

Februari
Imorn, 9 februari: Spethata, Defekt, Hesa Fredrik och Kjells bänk på Kaleido i Pite. Öppnar 19.
Lördag 10 februari: Prematur, Hesa Fredrik och Kjells bänk på Torpslingan 19 i Lule. Öppnar 19.
Onsda 14 februari: Rosa Blend på Kalles krog i Pite. Alla stjärtars dag-spelning.
Lörda 24 februari: Offside reidars, NIX och Putkipommi på Torpslingan 19 i Lule.

Mars
Fredag 8 Mars: Våtmark på Kajman i Pite
Lördag 9 Mars: Spetälska, Spethata, Omaka och Avdelning 32 på torpslingan 19 i Lule.

April:
Lördag 13 April: Steel Freight, Bryt med flera på Torpslingan 19 i Lule.
Lördag 27 April, kanske även fredan: Festival på Torpslingan 19 i Lule.

Sv: Spelningar

Är ordentligt sugen på att åka på detta:

Intonal Festival i Malmö
25-28 april

https://www.intonalfestival.com/

Sv: Spelningar

falafelpunk skrev:

Är ordentligt sugen på att åka på detta:

Intonal Festival i Malmö
25-28 april

https://www.intonalfestival.com/

Finns det någon bra spellista eller så inför?

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Spelningar

Punkspelning i Köping
Smedjan 23:e Mars

Paradigmer - punkrock
Crash Nomada - Balkan/Sleaze-punkrock
Halva Mänskligheten - Proggpunk

”Tre nyanser av punk” heter kvällen.
Jag spelar i sistnämnda bandet och ber på förhand om ursäkt hur jag beskriver de två andras musik. Kvällen tema är just lite olika punk.

Utropat som ett tips om man är i närheten

Sv: Spelningar

Om man e i närheten av västerås så vill jag tipsa om PAFF som har punk på olearys varje fredag.
Speciellt 3:e Maj då mitt band Halva Mänskligheten har glädjen att spela förband till legenderna BIG FISH
75 pix i inträde

212

Sv: Spelningar

Hej alla.

I lule nu på lördag 27 april är de den där festivalen jag pratade om för nån månad sen. Psych-fest heter den så de är nå psykadeliska band på scen. Sen äre en sockervaddskonstnär, en slöjdare och en tatuerare som ställer ut eller vad man ska kalla de. Mer info på lulehardcores hemsida.

4 maj så blire kalas på lule hardcore. Då har lule hardcore bott där i 3 år. Bullkalas me nostalgi och Trawesties, Kissatappelu, Linn och skuggorna och Förgör på scen.

Ha de fint

Sv: Spelningar

SOCKERVADD!?

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀