Sv: Zinebålet

Jag kanske kan såga. Men alla mina fanzines är antingen dåliga eller gamla så jag visar inte så offentligt. Har ett fanzine i A3 som heter outdoor scanography som jag skulle kunna få sågat.

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

27 Senaste redigerad av catinzebag (2023-04-22 08:10:51)

Sv: Zinebålet

maggan skrev:

Jag kanske kan såga. Men alla mina fanzines är antingen dåliga eller gamla så jag visar inte så offentligt. Har ett fanzine i A3 som heter outdoor scanography som jag skulle kunna få sågat.

Ja, det får du gärna göra maggan! man behöver inte få fanzine sågat för att såga, utan bara att någon med fanzine sagt att den vill det. Det har ju Ane gjort, så kan du dissa nåt av dom?

Jag har fått in en text än så länge, deadline är sista april men är man inte färdig innan dess så är det bara att säga till. Bara så jag har lite koll på läget, sen tänkte jag att det blir några testnummer som jag skickar iväg till alla som medverkar och ifall det är roligt kanske vi trycker upp fler sen och fortsätter. (Annars kväver vi det i sin linda, så att säga.)

Skicka hit: catinzebag@gmail.com

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Zinebålet

Spänd på att se hur det här blir! Läser ett gammalt punkzine från 03 nu. Där är det en del sura sågningar men rätt petiga grejer.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Zinebålet

Jag är gärna med då. Vem skickar jag till?

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Zinebålet

maggan skrev:

Jag är gärna med då. Vem skickar jag till?

Du skickar till mig på catinzebag@gmail.com!
Nu har vi tre recensioner inne, woho.

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Zinebålet

Hunden Uppföljaren skrev:

Spänd på att se hur det här blir! Läser ett gammalt punkzine från 03 nu. Där är det en del sura sågningar men rätt petiga grejer.

Blir nyfiken, vad vare för punkzine och vad recenserades?

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Zinebålet

catinzebag skrev:
maggan skrev:

Jag är gärna med då. Vem skickar jag till?

Du skickar till mig på catinzebag@gmail.com!
Nu har vi tre recensioner inne, woho.

Men mitt fanzine, var skickar jag det?

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Zinebålet

catinzebag skrev:
Hunden Uppföljaren skrev:

Spänd på att se hur det här blir! Läser ett gammalt punkzine från 03 nu. Där är det en del sura sågningar men rätt petiga grejer.

Blir nyfiken, vad vare för punkzine och vad recenserades?

Det var A Monument To Failure, nr 3 tror jag. From Östersund. De dissade mycket självbiografiska zine med gnälliga dagböcker.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Zinebålet

maggan skrev:
catinzebag skrev:
maggan skrev:

Jag är gärna med då. Vem skickar jag till?

Du skickar till mig på catinzebag@gmail.com!
Nu har vi tre recensioner inne, woho.

Men mitt fanzine, var skickar jag det?

Ah, sorry!

Katarina Mörk
Porlabacken 11
124 77, Bandhagen

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Zinebålet

Skulle bara peta i den här tråden och säga att fanzinet håller på sammanställas, allt är typ klart men väntar bara på två medverkande som inte skickat in än men som ska göra det, de ska bara först.

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT

Sv: Zinebålet

Schuckert! Väldigt spännande att se hur slutresultatet blir.

Sv: Zinebålet

Fick höra om zinet på omvägar och ville bli dissad men hann inte skicka! Kanske till nästa nummer om det blir av!?

Sv: Zinebålet

Ah, synd! Men ja nästa gång. Just nu är jag rätt trött efter att ha satt ihop ett zine precis och har ett annat zine (ett musikzine!) som jag börjat tänka på, så vet inte om eller när det blir av.

Skapar tråd om zinebålet nummer två när det blir aktuellt så kan du skicka in då, så slipper du skicka på vinst och förlust nu. Men vad är det för zine? Gör en tråd så man kan köpa!

( =ↀωↀ=)و ̑̑ ΔS=QT