Sv: Fysisk träff nästa år

Jag håller med Hunden!:-)

Vill ni att jag kollar om det går att skjuta fram det hela en vecka, så att det inte krockar med Beat Butchers 20årsfest eller ska vi köra på ändå?
Kan hända så att det är samma helg som det förefaller en jobbhelg, för både mig å autotrof.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

alltså, jag väljer som sagt fanzineträffen framför beat butchers, meeen... vi förlorar ju minst rille, bävern och niklas t-72 på det. och det är ju tråkigt! kan man inte ha träffen på söndagen då? alltså den 28 september. då kommer ju tex rille vara i stan redan, vilket är bra. inte för att han absolut måste komma. men det vore kul ju.

tack för affischförtroendet! vad är det som ska stå på den då? fett namn på arret, datum, tid, plats, annat?

Sv: Fysisk träff nästa år

Fast på en söndag måste ju folk dra hem pga. jobb och sådant dagen efter tänker jag :-/
Jag ska klura lite på det och återkommer sen!

Ja, precis det angående affischen ! smile)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

joooo sant... hm. fredagen innan då? fast ja, då kan man ju inte börja för tidigt heller.

GREJT. jag gör nåt sen. när vi spikat datum helt.

Sv: Fysisk träff nästa år

beat butchers fyller faktiskt 30 tommy. ditt förbaskade mähä.

Jag är en stridsvagn, brumm brumm brumm

Sv: Fysisk träff nästa år

Träffen framflyttade en vecka! Så den 20/9 smäller det :-)
Så nu har ni inga ursäkter att inte komma, era jävla punkare...

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Ska man kanske ge sig på ett Facebook-event snart?
Nu har vi ju all relevant info (plats och datum) så vi kan ju börja mobilisera..

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Ja, nu börjar vi mobilisera Tommy!
Skulle vara kul att höra hur många här på forumet som mer eller mindre spikat sin närvaro på träffen?

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Fysisk träff nästa år

Jag skapar ett event i början på nästa vecka.. skulle vilja ha en rolig bild att pynta allting med. Vem vill göra en? :-))

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Ok! En snabb, oredigerad tanke for genom huvvet på mig: har en bild från mitt badrum där jag knäppte kort på en sinnessjukt lång sträng öronvax jag pillade ut! Typ en decimeter lång!? Som en daggmask! Kan använda denna bild om folk tycker den passar i sammanhanget, fast det är nog roligare å bättre om nån gör nåt från grund å botten, som ett exempel på svenskafanzinefolkets handlingskraftighet.

Sv: Fysisk träff nästa år

Jag gillar idén med bilden på öronvax-ormen B-pappa! Skönt irrelevant och äckligt. Fast det är klart att konstnärssjälarna bör få en chans att visa sig duktiga.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Fysisk träff nästa år

började göra affischjäveln. vet inte vad jag ska skriva på den mer. säg nåt mer! eller om nån annan vill göra en finare är det fritt fram ofc.

Post's attachments

img015.jpg 926.88 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: Fysisk träff nästa år

Klockren ju!
Jag ska göra facebook-event imorrn på lunchen, för er som vill använda det :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

helt fantastiskt saftis big_smile

Jag är en stridsvagn, brumm brumm brumm

Sv: Fysisk träff nästa år

Vacker affisch Saftgay!

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Fysisk träff nästa år

Här har ni event: https://www.facebook.com/events/1535658213322822 bara attenda och bjuda in :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Då kör vi arbetsuppgifter!

Vilka vill högläsa? Alla får vara med! :-)
Vem vill dona med quiz:et?
Vem vill ansvara för "shoppen" på plats? (Tänkte sälja skrivmaskinsband, tippex på rulle (skitbra!) och annat som en fanzinemakare kan behöva i sitt arbete)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Hur ska vi göra, ska vi ställa ett bord eller något i mitten av "spelrummet" (i brist på bättre ord) där alla får dumpa sina fanzines, så får man plocka, läsa, låna, byta, knycka bäst man vill?

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

69 Senaste redigerad av larsesq (2014-08-11 18:54:10)

Sv: Fysisk träff nästa år

Här var det inte mycket liv i luckan, vill jag lova. Jag sitter och funderar på om jag kan åka. Kan ha fullt upp i skolan. Men jag tror att det jag ska ha då inte är så viktigt. Möjligen är det bara nån föreläsning om Actor-network theory och det vet ju alla vad det är för nåt. Duh.

Ska prata med vänner runtom i Stockholm och planera det här. Snart hoppas jag kunna ha bestämt mig. Men om jag är där vill jag gärna högläsa. Kan sitta vid en shop. Gillar att ha en syssla på sån där tillställningar. Ingen större fantast av mingel. Var rätt skönt att stå i baren på DGS-festen häromsistens till exempel.

Sv: Fysisk träff nästa år

Tror det fortfarande är sommar för folk... hehe :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Hallo, jag kan också sitta och kränga fanzines, gärna tillsammans med Lars. Jag kan också vara packåsna. Och högläsare!

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Fysisk träff nästa år

Kempegrejt!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Hallå! Jag vet att jag är världens tråkigaste men hur är det tänkt med ekonomin för träffen? Ligger du ute med stålars för att hyra Gula villan Tommy? Kostar ju några tusen att hyra för spelningar. Jag har inte möjlighet att skjuta till mer än någon hundralapp och det verkar ju inte komma så mycket folk.

Sv: Fysisk träff nästa år

Hej. Var tvungen att ställa in träffen av olika orsaker. Ber om ursäkt för sent varsel. Ni som ligger ute med biljetter etc. Hör av er så ordnar vi det.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fysisk träff nästa år

Arrgh! Fan vad trist Tommy. Men går det inte så går det inte. Jag kunde ändå inte komma, men trist hur som helst för de som kunde göra det.

maskinpark.bandcamp.com